Primark’ist

Noor, kiirmoe kaubamärk Primark vajas loomingulist visuaalset sisu, et tõsta esile oma suurte ja kiireloomuliste kollektsioonide üksikud esemed. Väljakutse: tehnilise lahenduse leidmine, mis on kohandatud nende poodide suurele ulatusele, ja mis ei hävita, vaid säilitab iga hoone ikoonipärandi.

Lähenemine

Töötades Primarki ja paljude nende loominguliste agentuuridega, arendas Mood välja mitmesuguseid haaravaid ja innustavaid visuaalseid paigaldisi, kaasa arvatud kaardunud riba LED-ekraane Oxford Streeti lääne ja Oxford Streeti idapoodides. Mood’i Visuaali professionaalid tekitasid hämmastava viiekorruselise visuaalse meistriteose Primarki juures Gran Vias, Madriidis, kus säravad LED-ekraanid ja panoraamhelisüsteemid tekitavad hingematva audiovisuaalse kogemuse.

Pärast nende kiiret lähenemist 280 + kauplusele üle Ühendkuningriigi, Iirimaa ja Euroopa, seadis Primark oma sihikud USA-sse. 2015. aasta septembris avas Primark oma esimese poe Ameerika pinnal Bostonis, kus LED-ekraanid olid kujundatud ja kohandatud vastavalt Primarki brändi strateegiale. Need visuaalid meelitavad kliente kauplusse, kuvades uudsemad moetrende, reklaamialast sisu ja palju muud.



VERTICAL MARKET


Retail





SOLUTIONS


Music, Digital Signage, Sound