Karl Lagerfeld’ist

Moekaubamärk, Karl Lagerfeld, peegeldab oma nimekaimust iseloomulikku loomingulist nägemust. Karl on moemaailmas ikoon, keda tuntakse ta tumedate prillide ja tärgeldatud kraede järgi, ja kes on tuntud oma kaunite vaatete poolest, lisaks tema ajatule ning läbimõeldud meeste ja naiste valmisriiete stiilile.

Tänu olemasolevate kõrgmoe klientide vihjele soovitati Mood’i suurepärase kauplusesisese meedia partneriks, et välja arendada Karl Lagerfeldi ülemaailmsele boutique’ile eksklusiivne heliriba.

Mood'i soovitati suurepärase kauplusesisese meedia partneriks, et välja arendada Karl Lagerfeldi ülemaailmsele boutique'ile eksklusiivne heliriba.

Lähenemine

Mood’i Muusikadisainerid lõid Karl Lagerfeldi imidžile ainulaadse heli, mis ühendas hulga tähelepanuväärseid ja tundmatuid kunstnikke, pöörates erilist tähelepanu tujule ja tempole. Kohandatud heliriba on nüüd esindatud kõigis 20 kohas Prantsusmaal, Saksamaal, Austrias, Beneluxi piirkonnas, Kataris, Hiinas ja Ühendkuningriigis.

Tulemus

Muusika täiustas Karl Lagerfeldi brändiimidžit suurepäraselt, mis julgustas kasutusele võtma teist osa sensoorset mõistatusest (lõhn), mida sai rakendada mõnes valikpoes. Lõhn on nüüd Londonis, Berliinis ja Dohas oluline tunnusjoon.



VERTIKAALNE MARKET


Jaemüük





TEENINDUSPIIRKONNAD


20





LAHENDUSED


Kohandatud muusika, Lõhn, Heli