Primark’ist
Noor, kiirmoe kaubamärk Primark vajas loomingulist visuaalset sisu, et tõsta esile oma suurte ja kiireloomuliste kollektsioonide üksikud esemed. Väljakutse: tehnilise lahenduse leidmine, mis on kohandatud nende poodide suurele ulatusele, ja mis ei hävita, vaid säilitab iga hoone ikoonipärandi.
Lähenemine
Töötades Primarki ja paljude nende loominguliste agentuuridega, arendas Mood välja mitmesuguseid haaravaid ja innustavaid visuaalseid paigaldisi, kaasa arvatud kaardunud riba LED-ekraane Oxford Streeti lääne ja Oxford Streeti idapoodides. Mood’i Visuaali professionaalid tekitasid hämmastava viiekorruselise visuaalse meistriteose Primarki juures Gran Vias, Madriidis, kus säravad LED-ekraanid ja panoraamhelisüsteemid tekitavad hingematva audiovisuaalse kogemuse.