MOOD:TV FOR MCDONALD'S

Yarmouth’i McDonald’s, MA

McDonald ‘s Yarmouth on olnud aastakümneid kogukonna sambaks, tervitades kohalikke perekondi ja rändureid sõbraliku teeninduse ja suurepärase toiduga. Omanik-operaator Aaron Fitzgerald’i arvates, algab ja lõpeb edukus McDonaldi asukohas erakordse söögikogemuse pakkumisega.

Väljakutse

Aastaid toetas Aaron kaabeltelevisiooni, et lõbustada oma restoranikliente, kuid ta muutus üha rahutumaks paljude kaabel tv esitatud võimaluste suhtes. Esiteks, kaabel tv hind ei andnud piisavalt väärtust, ja see ei aidanud tal uut äri luua. Aaron hoopis leidis, et paljud kliendid tellivad ja vaatavad telekat pikema aja jooksul, ilma et nad midagi juurde telliksid.

Et teha asju hullemaks, näitasid kaabel tv pidevalt konkurentide reklaame, negatiivseid uudiseid ja muud sobimatut sisu. See, mida Aaron vajas, oli kulutõhus, kuid väga meelelahutuslik ja ärikohane lahendus, mis aitab kaasa müügile McDonaldsis– mitte konkurentsile.

“If you’re looking for an easy and affordable way to entertain your customers while promoting your business, go with Mood TV. You won’t regret it.”

Lähenemine

Mood’i kohalik kliendihaldur kohtus Aaroniga isiklikult, et tema vajadused kindlaks määrata ja arutada ta võimalusi. Teades, et sajad McDonaldi edasimüüjad ja tosinad QSR (kiirtoidurestoranid) brändid kogesid juba edu Moodi TV-ga, soovitas kliendihaldur, et Aaron rakendaks McDonaldi jaoks Mood TV-d. Ja kui Aaron kuulis, kui palju ta säästaks võrreldes kaabel tv-ga, oli ta valmis Mood TV-d proovima.

Lahendus

Lühi-TV programmeerimine digitaalsete ekraanide tehnoloogiaga lõbustab Mood TV for QSR külalisi ja kuvab reklaamsisu ainult selle brändi jaoks, mida see teenib – kõik samal ekraanil. Mitme ekraanitsooni abil on lihtne edendada hooajalisi eripakkumisi ja tõsta esile kogukonna üritusi koos populaarsete peresõbralike programmidega, näiteks The Big Bang Theory, 60 minutit ja Late Night Show koos Jimmy Falloniga. Sisu on veelgi täiustatud sporditulemuste, uudiste ja ilmauudistega. Volitatud töötajad saavad hõlpsasti kontrollida ja teha muudatusi kasutades Mood’i portaali. Tulemuseks on brändidega seotud kogemus – ilma konkurentide reklaamideta.

Tulemus

Mood-TV McDonald’sile avaldas kohest mõju söögitoa kogemustele, pakkudes igas vanuses klientidele muljetavaldavat ja uudset õhkkonda. Aaroni jaoks, oli Moodi TV McDonaldi jaoks lahendus, mida ta alati soovis, kuid ei leidnud teistelt pakkujatelt.

„Mood TV McDonaldi jaoks on lihtsalt kõigiti hea toode. Esiteks on hind palju kulutõhusam kui kaabel tv-l – ja me ei pea muretsema ka konkurentide reklaamide pärast. See on täielikult märgistatud McDonaldi logodega ja piltidega ning võimaldab kohandada külgribadele infot kogukonna ürituste, kuupõhise reklaamimise, parimate töötajate ja muu teabe kohta. Kui vaadata, kui elegantne ja futuristlik Mood TV näeb välja, siis sa arvad, et sa pead olema tehnikavõlur, et teha muudatusi. Aga nagu selgub, on Moodi TV-s tehtavad muudatused uskumatult lihtsad. Lihtsalt lohista, kukuta, klõpsa ja ongi valmis.”

– Aaron Fitzgerald
Owner, McDonald’s of Yarmouth


VERTICAL MARKET

QSR



LOCATIONS SERVED

1



SOLUTIONS

Sight, Mood TV for McDonald's (QSR)