MOOD:VISUALS

ANDMED DIGIEKRAANIDE SÜSTEEMIDE KOHTA

Kuna digiekraanide populaarsus ja efektiivsus suurenevad, lisavad paljud erineva suurusega ettevõtted oma turundus – ja brändistrateegiasse digitaallahendusi. Kuna taoline investeering võib olla kulukas investeering, on täpne info väga oluline. Mood on sulle kokku pannud kiire juhendi selle kohta, kuidas digiekraanid tarbijaid mõjutavad, millised ettevõtted neid kasutavad ning milline on nende mõju ärile ja müügile.

PALJU TARBIJAID NÄEB DIGIEKRAANE?

2010. aastal vaatas 70% üle 12-aastastest ameeriklastest digitaalvideoid iga kuu (1) – see teeb hinnanguliselt kokku 181 miljonit inimest. Arv on aga kahtlemata kasvanud, sest digiekraane kasutavate ettevõtete arv on igal aastal pidevalt suurenenud.

Rääkides täpsemalt: digiekraanide paigaldused on kasvanud kuni 40% aastas (2) ja kasvu peatumist lähitulevikus ette ei nähta. 8,94%-se liitintressiga (CAGR) jätkatakse eelduste kohaselt ka 2020. aasta lõikes (3).
 

MILLISEID FIRMAD KASUTAVAD DIGIEKRAANE EFEKTIIVSELT?

Digiekraanide süsteemidest lõikavad kasu paljud tööstusharud ja eri suurusega ettevõtted. Hetkel juhib digiekraanide müüki jaemüük, moodustades 25% müügist, millele järgnevad kiirtoidurestoranid (20%) ning ühendatult tervishoiuteenused ja korporatiivettevõtted (12%). Rahandus- ja haridusvaldkona omavad samuti märkimisväärset osa digitaalsest infoturust (4).

Ei ole üllatav, et suured ettevõtted nagu Hiili ja Qdoba kasutavad muljetavaldavaid digiekraane, kuid digiekraanid ei ole enam ammu ainult suurte ettevõtete mängumaa. Keskmine dünaamiliste digiinfosüsteemide müük sisaldab 1-5 kuvarit, mis tähendab, et väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted on turul esile kerkinud.

Digiekraanide järele on suur nõudlus, sest ekraanid teenivad mitmeid eesmärke ja on end eri valdkondades tõestanud. Kuid mitte kõik digiekraanid ei täida sama eesmärki – erinevad tööstusharud kasutavad digiekraane erineval viisil. Jaemüügikohad ja restoranid kasutavad ekraane suurema tõenäosusega reklaamimiseks, samas kui korporatiiv-, meditsiini – ja haridusasutused kasutavad digitaalseid infosüsteeme selleks, et levitada olulist teavet. Kõik nad aga loodavad oma kliente reklaami ja teavitamise abil kaasata.

Mood Digital Signage Data
MIKS DIGIEKRAANIDE KASUTAMINE KASVAB?

Üha enam ettevõtteid võtab omaks uusi, dünaamilise reklaamitehnoloogia pakutavaid kulutõhusaid võimalusi. Digiekraane kasutavad ettevõtted saavad suurema tõenäosusega oma kauplustesse kliente ning saavad kliente omakorda kaupluses suunata ja nende kohalviibimise aega pikendada. Mitmed uuringud tõestavad digiekraanide süsteemide tugevat investeeringutasuvust (ROI ja ROO).

2010. aastal jälgis Nielsen digiekraanide kasutamist 120 toidupoes ning leidis, et neli brändi viiest kasvatasid müüki kuni 33%, võrreldes poodidega, kes kasutasid ainult trükitud viidandust (5). 68% klientidest nõustus, et digitaalne märgistus „mõjutab nende otsust osta reklaamitud toodet tulevikus” ja 44% nõustus, et see „mõjutaks neid ostma reklaamitud toodet selle toote asemel, mida nad kavatsesid osta.” (6)

Digiekraanidel saab sõnumeid kiiresti muuta ja teha seda väga väikese kuluga (erinevalt trükitud infost), mis annab ettevõtetele võimalusele edastada oma klientidele õigeid sõnumeid õiges kohas ja õigel ajal. Ettevõtted saavad menüüelemente ja tooteid vahetada vastavalt kellaajale, hooajale või vabale laovarule. Samuti saavad nad slaidiseanssi abil kuvada rohkem tooteid ja teavet kui kunagi varem ning täiustada klientide kauplusesisest kogemust dünaamilise sisekujunduse abil.

Paljud tööstusharud ja ettevõtted on digiekraanidest kasu lõiganud. Tee oma ettevõtte jaoks parim ja soodsaim reklaamiotsus – küsi Moodilt lisateavet digiekraanide kohta juba täna.

TÕMBA ENDALE TÄHELEPANU. LAHUTA MEELT. HARI. INFORMEERI. TEE KÕIKE MOODI DIGIEKRAANIDE ABIL.

(1) 2010 Arbitron digitaalvideo Display-uuringStudy
(2)Teadusuuringud 2013. aasta detsembris
(3) TMC uudised, artikkel märts 2014
(4) Digitaalallkirja eksperdirühm
(5) Nielsen DOOH uuring 2010
(6) Nielsen kauplusesisene võrgu uuring 2006

 

Lisateabe saamiseks pöördu meie poole